Πολιτική επιστροφών για το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Omiqron μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.Omiqron.gr

Επιστροφή Προϊόντων

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες με την απόδειξή/ τιμολόγιό σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).

Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Omiqron, η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στην εταιρεία ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, τότε η Omiqron δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τυχόν όρους εγγύησης των προϊόντων.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει πραγματικό ελάττωμα, το οποίο οφείλεται στην εταιρεία, ή σε περίπτωση που λείπει από το προϊόν ορισμένη συνομολογημένη ιδιότητα, τότε, ως χρήστες έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την πώληση που συνήψατε με την εταιρεία, εκτός αν το πραγματικό ελάττωμα του προϊόντος είναι επουσιώδες.

Το δικαίωμά σας αυτό μπορείτε να το ασκήσετε αφού πρώτα αιτηθείτε την χωρίς επιβάρυνσή σας διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο ή τη μείωση του τιμήματος.

Αν επιλέξετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με το ελάττωμα και η εταιρεία οφείλει να σας επιστρέψει το τίμημα και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).

Για την εκτέλεση της επιστροφής των προϊόντων, παρακαλείσθε να αποστείλετε email στο info@e-basis.gr ώστε να ενημερωθεί το αρμόδιο τμήμα σχετικά με την επιστροφή των προϊόντων και να σας καθοδηγήσει για τα περαιτέρω βήματα.